Sordin har trogna kunder som vet vad de vill ha. För dem är endast det bästa gott nog. Men för att rejält bredda kundbasen krävdes effektiv marknadsföring som ökar kännedomen och stödjer försäljningen. Sordin antog utmaningen med vår hjälp.
Produktkvalitet i all ära, i längden är det varumärket som räknas. Vi inledde en spännande brandingresa tillsammans med Sordin som fortsätter än i dag. Med modern formgivning, tagline och tonalitet har vi ökat kännedomen om Sordins hörselskydd och varumärke.
Starka porträttfoton ger Sordins produktvarumärken ett mer spännande mänskligt uttryck än traditionella användarbilder.
Den nya taglinen ”Embrace noise” speglar det starka självförtroendet hos ett varumärke och företag med idel premiumprodukter i sin portfölj.
Animationer med produkterna i fokus stärker Sordins premiumkaraktär och position som kunskapsledare inom hörselskydd.
Vem sa att teknisk information måste vara tråkig? Vi utnyttjar möjligheterna med 3D för att göra Sordins kunskapsförmedling både informativ och attraktiv.
Konceptvarumärken lyfter delarna och helheten. SordinHEAR2 döpte vi Sordins nya ljudsystem till, medan SordinCARE är kampanjtema för yrkessegmentet Sordin Professional.
Ange dina kontaktuppgifter nedtill så hör vi av oss!